Treceți la conținutul principal

Brosa Lani - Vandut


COD: BR011
     
Material folosit: triplu voal si fetru;
Dimensiune brosa ~ 10 x 7 cm;
Dimensiune ac prindere: 3 cm;
Culori folosite: turcoaz si verde inchis.

Frunzele sunt din material textil cu compozitie 80% lana si 20% poliester si floarea este din triplu voal iar sistemul de prindere este cu ac metalic argintiu.
In centru este cusut un nasture metalic auriu.


Pret: 16 RON (3,5 €)

Pentru mai multe informatii imi puteti scrie la adresa de email vixyblu@yahoo.com
Produsele vandute pot fi reproduse la comanda. 

Comentarii

  1. Super blogul!

    Spor la vanzari,
    The Craft Desk

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult.

    Sa stii ca ti-am vazut creatiile si sunt foarte dragute... imi place mult aceasta: http://thecraftdesk.blogspot.com/2010/12/my-winter-wreath.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi si pentru vizita! Poate am putea face un banner exchange :) Daca te intereseaza da-mi de veste!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu