Treceți la conținutul principal

DA, SE POATE!

Intr-o luna jumatate poti sa iti organizezi propria nunta?
Desi mai sunt douazeci si patru de zile pana la eveniment inca sper si sustin cu tarie ca "DA, SE POATE!". 
De ce spun asta? Pentru ca sunt inconstienta? Sau poate pentru ca sunt foarte sigura de fortele mele si am in minte idei bine definite? Nu stiu... dar este foarte clar ca vreau sa fie un eveniment organizat de noi, pe gustul nostru si sa imi amintesc cu mare drag de fiecare detaliu pus la punct.
Cineva acolo sus cu siguranta tine cu noi pentru ca in prima saptamana din momentul in care ne-am hotarat am gasit disponibilitate pentru locatie, muzica si echipa foto exact asa cum ne-am dorit. Sunt constienta ca mai sunt multe de pus la punct mai ales ca doresc sa fie lucruri handmade by "me" :))



Comentarii

  1. Nu-i asa ca este minunat cand se aseaza toate lucrurile?
    Felicitari si mult, mult spor!
    Abia astept sa ne povestesti despre toate detaliile facute de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Anca, voi face postari cu tot ce am facut si cum am facut! Sper sa inspir si alte persoane.
      A fost minunat atat procesul de creatie cat si la eveniment cand am vazut reactia prietenilor!
      Acum inca incerc sa imi revin la normal cu orele de somn. :))

      Ștergere
  2. Cred ca toate fetele cu multa imaginatie isi doresc sa aibe timp sa se ocupe ele insele de toate detaliile! E o placere extraordinara in activitatile astea! In plus...cine sa stie mai bine decat tine ceea ce iti doresti! Foarte frumoase detaliile, foarte frumoase culorile, foarte frumoase fotografiile!Bravo!Cred ca a iesit minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sabina ai perfecta dreptate, noi stim cel mai bine ce ne dorim pentru noi.
      Multumesc frumos pentru aprecieri, si da, a iesit extraordinar! Nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu