Treceți la conținutul principal

DIY: Wednesday Wrap si La multi ani

In primul rand vreau sa urez "La multi ani" celor care isi serbeaza ziua numelui. Pentru ca si prietena mea buna este Maria, astazi am un motiv in plus sa pregatesc un cadou frumos.


"Post-it" este cuvantul cheie pentru acest ambalaj.

 
Am avut nevoie de:
- punga de hartie reciclata;
- foarfeca;
- lipici;
- post-ituri;
- pix/carioca;
- scoci.

Pasul 1: Taiati punga de hartie si impachetati cadoul.
Pasul 2: Desenati pe post-ituri si apoi decupati.
Pasul 3: Trasati linii cu carioca pe ambalaj pentru a forma coditele florilor facute din post-ituri.
Pasul 4: Lipiti florile decupate.




Comentarii

  1. Absolut incantator!
    Cred ca este unul dintre preferatele mele pana acum :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca!
      Sa stii ca este si in topul preferintelor mele desi am muncit cel mai putin pentru el. :p

      Ștergere
  2. wow, foarte fain! nu mi-am dat seama ca post-it-urile au de fapt chiar culorile momentului :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru minunatiile pe care le faci, arata toate foarte bine! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci. Sper sa inspire si sa ii ajute pe cei care le vad. :)

      Ștergere
  4. What a beautiful idea! I've shared your picture in my blog post: http://www.cyprusetsystreetteam.blogspot.com/2013/10/the-inspiration-corner-october-2013.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Your clever project idea to use post-it notes and sharpies is fantastic! I Love your pinspirational project! I have pinned this and also blogged it for my Walkabout Wednesday series. Sharpie Inspirations post here
    Hugs, Antonella :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello Antonella,
      Thank you so much for including this tutorial on your blog.
      Hugs from Romania!

      Ștergere
  6. Great idea! Thank you! Your idea and other on http://gucki.it/2013/10/30/pacchetti-pazzi/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu