Treceți la conținutul principal

DIY: Telefonul fara fir

Cine stie "Telefonul fara fir"?
Este un joc al copilariei mele si nu cred ca mai este si al copiilor din ziua de astazi. Oare sa fie trist acest lucru? Pentru ei presupun ca nu, pentru ca au tablete, play station, wii, smartphone-uri si multe alte gadget-uri interactive.
Evoluam, nu?


Inainte si dupa:



Prima pe lista de materiale necesare a fost o surubelnita. Am avut nevoie de ea pentru a desface telefonul in primul rand pentru a-l curata (fiind destul de vechi a avut cateva straturi de murdarie) si in al doilea rand pentru a-l vopsi mult mai usor mai ales ca am dorit sa pastrez si zone in culoarea initiala a acestuia. 

Sa facem lista cu materialele necesare:
- surubelnita,
- banda adeziva de hartie,
- vopsea.

Si pentru a nu ramane telefonul fara fir trebuie sa cumpar un cablu spiralat pentru a lega receptorul de unitatea centrala. 


Aveti sugestii de unde pot cumpara acel cablu?

Comentarii

  1. E minunat telefonul! Ti-a iesit foarte bine! Se integreaza atat de bine in casuta ta "classy-chic"!:)
    BTW...Ador toata gama EKTORP de la Ikea...Si eu am canapeaua si un fotoliu chez-longue, dar cu alte huse. Ma bucur sa le regasesc si in casuta ta...Majoritatea opteaza pt canapelele tepene de la Mobexpert...Deh..da bine!:)
    Eu visam la jilturi moi de pe vremea Tom&Jerry, de cand se juca Tom cu canafii de la fotoliu:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Sabina.
      Noua ni s-a parut o canapea moale si comoda. Am renuntat chiar si la modelul extensibil pentru ca ni s-a parut mai pufoasa fara acea optiune. Am decis ca noi stam mult mai mult timp pe ea decat ar sta un vizitator nocturn... Am facut si sondaj de opinie printre prieteni, ce ar alege: o canapea confortabila sau un pat pliant? :))

      Personal mi se pare super ca au huse detasabile pentru ca poti sa faci schimbari de decor foarte usor si cu investitie mult mai mica.
      Ah, trebuie sa recunosc ca am descoperit la Mobexpert o singura canapea care era mai pufoasa decat aceasta numai ca avea dimensiuni mult prea mari.

      Iti doresc un weekend calduros si confortabil!

      Ștergere
  2. arata super! poate gasesti un cablu "cret" la alt telefon vechi :) altfel nu stiu.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu