Treceți la conținutul principal

Ambalaje pentru Craciun (2 din 7)

Astazi avem episodul doi din seria ambalajelor pentru Craciun.
Am pregatit tot braduleti, numai ca de data aceasta sunt braduleti pictati, decupati si lipiti. Dupa ce analizati fotografiile cu produsul finit veti descoperi mai jos si cateva imagini din procesul de productie. Nu este greu, trebuie doar nitica rabdare.



Cum puteti proceda:
1. Trasati  cu creionul, pe o coala alba, niste tringhiuri de diferite dimensiuni.



2. Pictati. Tamponati cu un servetel de hartie pentru a obtine o textura interesanta.



3. Taiati si lipiti triunghiurile pe hartia de ambalat. Eu mai intai am impachetat cadoul si apoi am lipit braduletii decupati.
 Si pentru ca hartia de ambalat a fost rosie simpla am zis ca trebuie sa ninga putin peste braduleti. Am folosit pe varful lor lipici cu sclipici argintiu iar cu acuarela am facut stelute albe pe fundalul rosu.
Etichetele pentru nume le-am facut tot triunghiuri de hartie.

   

Comentarii

  1. Foarte frumoase! Imi plac. Iar combinatia de rosu cu albastru da foarte bine.Eu nu m-as fi gandit sa fac bradutii altfel decat verzi. Dar albastrul ala le da un aer mult mai interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    M-am gandit ca braduletii pot parea ca sunt acoperiti de zapada. :-)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu