Treceți la conținutul principal

Doar rosu si verde

De mult visam sa fac si eu o coronita cu ata... iar sezonul acesta nu am vrut sa mai aman momentul si am cautat cerc de polistiren. Nu am vrut sa folosesc foarte multe culori asa ca doar rosu si verde sa fie.
Mi-a placut foarte mult rezultatul si sunt dispusa sa repet procesul, daca sunteti interesati putem discuta pentru a va realiza coronite personalizate.


Materiale necesare:
- ata groasa rosie;
- cerc din polistiren;
- fetru verde
- panglicuta rosie;
- ac;
- foarfeca;
- ata de cusut rosie si verde.


Pasul 1: Infasurati ata groasa pe cercul de poliester.
Pasul 2: Tot din ata groasa faceti trei ciucuri.
Pasul 3: Frunzele se fac in 3 etape cum se observa in imaginile urmatoare:


 Pasul 4: Prindeti fundita, cele 3 frunze si cei 3 ciucuri de coronita.


 De maine intram in luna decembrie si parca este firesc ca incepem sa ne ocupam de decoratiuni speciale pentru Craciun. :)

"La multi ani" tuturor celor care poarta numele Andrei si Andreea!
Si un calduros "La multi ani" pentru nepotica mea Andreea!


Comentarii

  1. Superba coronita!
    Imi place rosul intens pe care l-ai folosit si cum ai dat volum frunzelor :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Aceeasi metoda aplicata frunzelor poate fi folosita si pentru petalele florilor. Le creeaza tridimensionalitate si arata mult mai bine.

      Ștergere
  2. Felicitari!! Lucrurile pe care le faci sunt minunate! Ai un dar aparte... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu