Treceți la conținutul principal

Echipa mea de CTC

Astept cu nerabdare sarbatorile de iarna, astept zapada si cadourile. De alaltaieri am inceput o serie de ambalaje pentru Craciun si vad ca tot internetul a inceput sa fie invadat de imagini, texte si melodii specifice acestui sezon. 
Nu vreau sa uit de toamna si de frunzele ruginii pe care le-am adunat din parc iar un ornament facut cu acestea poate pastra o parte din farmecul ei.



Si cum nimic nu scapa fara verificarea CTC-ului am surprins "echipa" in actiune. Dupa cum se observa a fost luat la puricat fiecare detaliu.

  


 Pfiuuu... a trecut cu bine, fara nici un retus! :))

Iata materialele folosite doar ca am uitat sa includ in fotografie lipiciul iar pe parcurs m-am gandit sa adaug si putina dantela la floarea de hartie.




Comentarii