Treceți la conținutul principal

Noua identitate vizuala Emilie Veres

Mai exact este vorba de "Emilie's Nature".
Dupa cum dezvaluie si numele, Emi iubeste foarte mult natura iar aceasta poate fi descoperita in aproape toate broderiile ei. Si-a dorit foarte mult sa aiba o imagine care sa o reprezinte atat pe ea cat si creatiile ei minunate.
"Noua imagine este o broderie de pixeli agatati in culoare"... consider ca este o perceptie a ei foarte draguta asupra muncii mele.
Pot sa va marturisesc ca mi-a placut sa lucram impreuna, este o persoana blanda, rabdatoare si foarte deschisa la propunerile mele in tot ceea ce priveste designul. Am facut o echipa buna iar rezultatul obtinut i se potriveste precum o manusa.



Ac, ata, gherghef si foarte multa daruire sunt cateva ingrediente ce definesc identitatea vizuala ce o va reprezenta de acum incolo pe Emilie, iar acestea se regasesc foarte bine in elementele grafice si in logo-ul Emilie's Nature.


Emilie face diferite accesorii cu broderii... inele, coliere, brose, cercei, bentite si multe altele iar fiecare produs a avut nevoie de un suport pentru sustinere si prezentare.



  





Cadourile daruite de ea trebuiau si ele sa fie asezonate cu elemente din noua identitate. Hartia de ambalat poate fi folosita pentru impachetarea cutiilor cu produse sau chiar si pentru crearea unor pungute dragute.

 


Sustin cu tarie ca pachetul grafic trebuie sa fie unitar si sa intareasca noua identitate Emilie's Nature, astfel cromatica logoului se regaseste si in designul cartilor de vizita.  

 


 Emilie are un moto foarte frumos pe care a dorit sa il pastram si sa apara pe materialele noii identitati vizuale... "Lasa-ti visele sa zboare purtate de vant si alearga apoi sa le atingi." Frumos, nu?


Nici partea de online nu a fost lasata fara a fi integrata in noua imagine asa ca puteti vizita blogul ei aici.

Credeti ca toata aceasta schimbare o reprezinta pe Emilie si creatiile ei?

Comentarii

  1. frumooooooooos! foarte frumos! Bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pot sa spun...minunat!!! lovley :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos! Imi place mai ales pentru ca ii cunosc creatiile si mi se pare ca identitatea noua sa potriveste perfect cu ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos şi se potrivesc mănuşă cu creaţiile ei

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur sa vad ca si voi o regasiti pe Emi in aceasta noua identitate.
    Multumesc mult pentru aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări, felicitări, felicitări, de 100 de ori felicitări!
    Mă tot uit la imagini și nu mă mai satur de ele!
    Culorile - perfecte (si preferatele mele, by the way :D), fonturile - perfecte....
    Floricelele folosite ca logo...atât de delicate!
    Totul este minunat!


    Acum am descoperit site-ul tău, dar cu siguranță voi reveni - îmi place foarte mult!
    Iar fotografiile - aș avea mult de învățat de la tine!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumesc, multumesc, de 100 de ori iti multumesc draga Raluca! Bine ai venit si sper sa revii de fiecare data cu placere. Voi face tot posibilul sa nu dezamagesc. :)
      Apropo... am vazut tortul tau cu morcovi, recunosc nu am gustat niciodata dar ma tenteaza enorm.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu