Treceți la conținutul principal

E vineri, e Tuxie time!

Nu stiu cum le potrivesc de vinerea tot Tuxie apare pe blog. Povestea de astazi este scurta, ieri pe la 17:20 descopar o fotografie cu un cort pentru pisica facut dintr-un tricou si doua umerase de sarma. Super idee!
Ajung acasa si incep sa cotrobai prin dulapul de haine, in zona sotului pentru ca eu stiu sigur ca la mine nu voi gasi ceva de care sa ma pot lipsi... si cand o sa vada poate nici nu observa ca este tricoul lui. :))
Mai gasesc ratacite vreo 4 umerase de sarma, primite de la curatatorie, asa ca inghesui niste camasi pe un alt umeras sa eliberez doua din ele si ma pun pe treaba.
In tot acest timp Tuxie ma urmareste ca o umbra, mai da cu laba intr-un rest de sarma sau intr-o papiota de ata. Dupa 20 de minute hop apare si cortul.






Pernuta din interiorul cortului este facuta dintr-o camasa, tot a sotului meu... :))) Gasiti tutorialul pentru pernuta aici.




Cred ca am facut treaba buna pentru ca blanosul meu le cam sforaie in cort.



Sa va spun cum am procedat:
- am taiat din umeras, cu un patent, carligul si apoi am indreptat bucata de sarma ramasa;
- am indoit manecile si partea de jos spre zona din spate a tricoului si le-am cusut;
- am introdus in tricou cele doua sarme si le-am pozitionat formand un X;
- am prins cele doua sarme si tricoul in punctul de intersectie al acestora.

 
Doar 20 de minute a durat procesul, cred ca am stat mai mult timp sa ma hotarasc ce tricou sa folosesc.
Sper ca v-am convins ca merita sa incercati si voi pentru felinele voastre.


Comentarii

  1. Mumusete mica <3
    Maine si Keti meu va avea unu ca abea diminieata ma gasit umerasele necesare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Tuxie poate face camping oricând doreşte :)
    Lui Horthy al meu soţul i-a făcut o căsuţă cu platformă. Pe platformă îi place să stea, la înălţime, dar niciodată n-a intrat în căsuţă decât dacă îi puneam măsline (e mort după măsline). Aşa încât cred că nici în cort nu s-ar băga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreia, eu i-am cumparat suport din acela pe care poate sta iar jos are cutie tapitata cu plus, si nu vrea sa intre.
      Asa ca si eu aveam senzatia ca nici cortul nu va fi o super atractie. Dar, oricum nu m-a costat nimic sa incerc (doar 20 de minute de mesterit) si iata ca am avut o surpriza si a fost fascinata de el.

      Ștergere
  3. Haha....chiar că îi place! ce pisicoasă adorabilă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super idee!! Și mâțele mele se bagă în orice...recipient să-i zicem, care le permite :)) Aș încerca ideea ta, dar deja trebuie să reorganizăm tot spațiul pentru bebe și o garsoniweră nu e prea spațioasă, din păcate. Dar rămâne pe lista ”de făcut”. Salutăm pisica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaiii, dar știu că îi place sa se întindă mâței tale!!!
    Sunt surprinsă de cât de bine iese cortul, aș fi zis ca e cumpărat de la un magazin cu produse pentru animale, în nici un caz ca este facut dintr-un tricou si două umerașe!! Bravoooo!
    Oare dacă fac si eu unul asemanator, s-o băga si Mara in el sa doarmă precum Tuxie? Ar fi minunea secolului! Măcar merită să încerc, nu?

    P.S. I LOVE your photos AND your photo skills!!

    Weekend frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca pentru Mara nu cred ca o sa o scoti la capat cu un cort din tricou. :)) Am vazut pe net cum poti sa faci niste corturi in stilul celor indiene foarte haioase si atractive pentru copii. Daca-i mai faci si o bentita cu pene cred ca o pui de distractie maxima. :)

      Ștergere
  6. Poate și Motanului Șosețică o să-i surâdă ideea unui loc pufos, acoperit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Incredibil cat talent!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu