Treceți la conținutul principal

Detalii inspirationale

Multumesc frumos pentru urarile primite pe facebook si nu numai si vreau sa imi cer scuze ca am raspuns atat de tarziu dar am o scuza buna. De fiecare data cand plec in concediu renunt la telefon, internet si tot ce tine de dependenta tehnologica astfel simt ca savurez cu o mai mare placere ceea ce imi ofera perioada respectiva. De data aceasta am putut (am fost nevoiti) sa eliminam din peisaj si masinile... am mers mult pe jos.  Da, da se poate... si a fost fantastic!

Revin cu forte proaspete si cu muuuuulte idei creative. Toate acestea datorita cadoului primit de ziua mea de la sotul meu si bineinteles de la mine. :)

Vreau sa va arat minunatele detalii descoperite in aceasta escapada. Sper sa fie o sursa frumoasa de inspiratie si pentru voi... sunt curioasa de la a cata fotografie v-ati dat seama unde au fost facute.























Comentarii

  1. waaa! Acum stiu de ce n-ai raspuns la telefon cand te-am sunat de ziua ta :) La multi ani cu drag! Si nu uita sa-mi lasi adresa, sa-ti trimit cadoul! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu unde-s facute, nu-mi dau seama :P. dar capsuneleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Venetia! argumente(in ordinea aparitiei) : sticla de murano, preturile in Euro,un coltisor din piata San Marco,busturile cu personalitatile italiene puse in prin plan, pizza pizza pizza, mastile, si inevitabil gondola :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ha! de la a3a poza - am recunoscut sticla de Murano :p
    La multi ani (intarziat) ! sa ne inspiri multi ani de acum inainte.

    RăspundețiȘtergere
  5. intuit de la poza 3, un dubiu la poza 7 (Le petit prince), ma-am gandit sa nu fie vreun alt loc de prin Franta cu istorie in arta sticlariei si ceramicii, dar de la poza cu piata San Marco a fost totul clar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai fost să-l feliciţi pe noul papă pentru recenta înscăunare :)
    Îmi plac mult agendele de piele din poza 2. Şi mă distrează şahul câini versus pisici.
    La Tuxie i-ai adus o delicatesă, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce faine sunt toate! Si cata culoare! Te invidiez pentru escapada!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bravo, bravo ati ghicit!
    Venetia mi-a intrecut asteptarile, mi-a placut foarte mult si am avut o mica surpriza cand am vazut indianul ce facea demonstratii in fabrica de pe insula Murano... :)) Traditie curata, nu gluma! :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Astept cu nerabdare un pictorial minunat din Praga :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer, din primaaa. Se pare ca am fost in aceeasi perioada acolo!! wow! cum de nu ne-am zarit:)Data viitoare ne vedem poate la Praga...cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Splendid, la cat am colindat pe strazi chiar ciudat sa nu ne-am ciocnit! :)) Offf... Praga, am auzit ca este tare frumos acolo, da, da vreau!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu