Treceți la conținutul principal

DIY: I ♥ cotton tshirts

Inca unul din categoria iubesc tricourile de bumbac. Am observat ca am in garderoba multe tricouri/ bluze simple, asa ca zic: hai sa le inveselim nitel.

Tutorialul l-am pregatit de ceva vreme doar ca am uitat sa vi-l prezint.

Iata cum arata o printesa acadea!





Materiale necesare:
- tricou/bluza;
- sir paiete;
- fetru rosu(pentru coronita) si verde(pentru batul acadelei);
- panglica pentru fundita;
- foarfeca;
- ac si ata.

Pasii urmeaza o singura regula: cosi... paietele, fetrul si fundita.
Si in imagini:







Normal ca si pe aceasta tinuta se vede amprenta mamei mele. Ce sa fie, ce sa fie? Nu sunt pantofii, nici dresul, nici tricoul, nici cureaua... este... fustita!







Comentarii

  1. am si eu o curiozitate :D
    Talentata ta mama face hainute doar pentru tine, sau ... poate sa faca si pentru alte persoane? :)

    because I love her <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anamaria cred ca as fi fost egoista sa pastrez dibacia si indemanarea ei doar pentru mine. :D Iar raspunsul este: da lucreaza si pentru alte persoane. Daca vrei putem povesti mai multe pe email (vixyblu at yahoo.com).

      Ștergere
    2. Ia uite cum Anamaria mea s-a indragostit de Vixy Blu...Anusk te-am molipsit draga....Ah Vixy, ti-am zis ca Anamaria a facut pentru pisica ei un cort inspirat de la tine? Daaa...

      P.S. Cata veselie in fotografiile tale. Lovely!

      Ștergere
    3. Andreea cred ca Tuxie este lipiciul! Sper ca acel cort a prezentat mai mult timp interes pentru pisica ei. :p
      P.S.: Multumesc!

      Ștergere
    4. Dar atat de mult interes nu am intalnit la nici o felina :))) pasiunea ei sunt cutiile, cortul i-a placut fix jumatate de zi :D

      Ștergere
  2. Multumesc mult Anca, Lili, Larisa si Ioana!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drăguţ tricoul, căteva cusături şi dintr-un tricou simplu a devenit un tricou-wow.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu