Treceți la conținutul principal

Regele leu

Mi-am marit gasca de feline.
Iata o noua brosa cu regele leu, cochet si vesel.
Dar unde ii sta cel mai bine unui leu?... categoric in jungla, iar orhideele mele au fost perfecte pentru a se camufla si a sta la panda, poate poate o va prinde pe Tuxie de codita!




Mai tineti minte cortul facut dintr-un tricou si doua umerase de sarma? Da, acela mesterit special pentru Tuxie. A trecut o perioada buna de cand nu l-a mai bagat in seama dar nici eu nu am renuntat asa usor la el, doar am muncit cateva minute sa il fac. :)
Iata ce surpriza am avut ieri dimineata. Tuxie a revenit la cort, numai ca a abordat altfel problema.



 

Comentarii

  1. O ador pe Tuxie a ta. Iti dovedeste ce personalitate puternica are, ca orice felina dealtfel :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena sa stii ca de-a lungul timpului s-au perindat mai multe feline pe langa mine dar Tuxie parca le intrece pe toate. :))

      Ștergere
  2. Tuxie, watch out! Un leu cu papion te pândeşte dintre tufe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super frumoasă broșa cu leul elegant!
    Iar Tuxie, o pisică 100% conform reputației felinelor. "Mă drăgălești când vreau EU, stau unde vreau EU, fac ce vreau EU și vin la tine când vreau EU!" :D :D

    RăspundețiȘtergere
  4. tare amuzante mai sunteti, fetelor :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu