Treceți la conținutul principal

Rozul si sfoara de iuta

O invitatie cu roz si alb, delicata, dulce si bineinteles handmade.  
Iata o combinatie interesanta pe care Ani a dorit sa o integram in conceptul invitatiei: roz si sfoara de iuta. V-ati fi gandit la o astfel de combinatie?



Pot spune ca sunt mandra ca am reusit sa decupez cu mana atat de multe pene din carton. 





Inca din scoala primara mi-am format un obicei prostesc, cand scriu cu pixul am tendinta sa il strang foarte tare in mana, iar degetul mijlociu garantat are de suferit, asa am patit si cu stiloul cutter. Doua zile m-a durut degetul dupa ce am taiat surplusul cartonului roz. Dar acum cand ma uit la fotografii si vad rezultatul pot spune ca am si uitat de micile incidente.





Si asa au plecat catre destinatar:



P.S.: Articolul a fost programat... voi revini in cateva zile... cu inca o primavara la bord. :p


Comentarii

  1. Suuperba invitatia! A iesit ff bine! Nuanta de roz e f reusita...Love it!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aboslut minunata combinatia! Perfect :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata si in poze totul !Acum vad cata munca ai depus....cred si eu ca ti s-a aplatizat degetul. Oricum au iesit minunat, abia astept si restul. Mersi si spor la treaba in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rozul şi sfoara de iută fac un cuplu reuşit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa combinatia, imi place tare mult ideea. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este incredibil câtă RĂBDARE poți avea!!! Cred că este una din calitățile pe care le apreciez cel mai mult la cei care o posedă, deoarece mie îmi lipsește aproape cu desăvârșire!!
    Mă tot uit la fotografia cu penele decupate și realizez că aș putea face așa ceva doar dacă viața mea ar depinde de asta....altfel.... :D

    A ieșit superbă invitația! Îmi place fooooarte mult! :D
    BRAVOOOO!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Raluca, tot timpul spui lucruri frumoase despre mine. Rosesc si ma simt rasfatata. Te pup!

      Ștergere
  7. Atat de delicate si frumoase! Iar modul de prezentare, deosebit!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu