Treceți la conținutul principal

Secretul unei pisici fericite

Foarte multe persoane imi spun ca Tuxie este o pisica foarte cuminte. Ei bine astazi va voi dezvalui secretul pisicutei noastre, de ce este ea asa "zen" si de ce noi suntem si mai "zen" decat ea.
Toata lumea stie ca pisicile sunt rautacioase si razbunatoare. In mare cam asa este, iar Tuxie mai mult decat alte pisici pentru ca in prima parte a copilariei ei, pe cand era cat un pumn, a avut parte de compania unui pui de beagle foarte energic si jucaus iar momentele intalnirilor lor erau destul de neplacute pentru felina. Beagle-ul clar vroia joaca, numai ca labutele lui erau cat jumatate din miaunici si inevitabil ajungea sa intre in defensiva, sa muste si sa zgarie. Cand a juns la noi obiceiul (cu zgariat si muscat) nu a trecut usor dar in timp am reusit sa facem un compromis.
Iar acesta este compromisul plus multa, dar muuulta rabdare din partea sotului meu.



Ce este mai exact? Este o manusa cumparata de la petshop ce are pe fiecare deget cate un elastic cu cate o figurina din plus, cu clopotel in interior.
Pentru ca Tuxie reusea sa ne zgarie pana aproape de cot, am rugat-o pe mama sa imi faca o extensie, asa ca a taiat o maneca de la un palton vechi si a cusut-o de marginea manusii.



Hai Tuxie, sa te vedem acum!

Asa ca tigrata noastra isi elibereaza toate frustrarile acumulate in timpul zilei: ca nu a vanat nici macar o musca sau ca nu a fost mangaiata cand a dorit ea, ca nu a primit mancare atunci cand a facut scandal... plus multe alte motive neghicite de umanoizi.













Va imaginati ca dupa o astfel de repriza eu pot lucra linistita fara sa vina sa-mi fure cate ceva iar ea doarme ne intoarsa cateva ore.

Win-win! 

Aici este o alta metoda pentru a consuma energia pisicutei.


Comentarii

  1. Tuxie e o splendoare, chiar si putin mai agresiva. Aveam un motan negru ce nu stia sa zgarie insa isi folosea coltii cu dibacie, ma insangera si invinetea des.
    Cu toate astea, nu am simtit ca ar fi razbunator ori rautacios. Dorea respect, grija (si rasfat).

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) M-am amuzat copios! Sper ca degetele sunt ok si nu au fost capsate prea tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mine nu lupta atat de aprig cum o face cu Vali... cred ca este vorba si de lupta pentru pozitia de lider in "turma" iar eu sunt mult prea "slaba" sa pot concura cu ei. :)))

      Ștergere
  3. Hahahahaha :))) foarte buna metoda voastra...ca si cu un copil mic, trebuie sa-i acorzi putina atentie...
    imi place si stilul tau de a povesti :)))

    Dar de picioare nu va prinde? eu cand treceam prin camera se ascundea sub scaun si ma inhata :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Alexandra, de picioare nu se agata decat foarte rar vine si ne atinge, un fel de prinselea si ca ar fi randul nostru sa o fugarim. :))
      Am avut un birmanez care se ascundea si dupa ce treceai de el sarea pe la spate pe picior si se facea ca te musca iar daca te aplecai sa il prinzi cu mana o lua la fuga.

      Ștergere
  4. haioasa; seamana cu Ascu a mea care are la jucarele si ramane indiferenta, rara se mai aruna "vanatoreste" pe cate una .......

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu