Treceți la conținutul principal

Concurs "499"

Cand am avut 300 de persoane care au dat Like pe facebook paginii Vixyblu am promis ca atunci cand vor fi 499 voi organiza un concurs.
Ieri a fost ziua cu cele 499 de like-uri asa ca iata si concursul.

Ce poti CASTIGA? 

Tu alegi: handmade, design sau foto! Poate fi:

1. un produs handmade: semn de carte personalizat din fetru pufos sau o brosa haioasa sau un accesoriu ornament cu nume... etc.
2. SAU un design: de logo, carti de vizita sau banner de blog... etc.
3. SAU o mini sedinta foto: pentru copilul tau sau chiar cateva produse create de tine... etc.

REGULILE sunt simple:

1.  rasfoiesti blogul Vixyblu pentru a te inspira ce ai vrea sa primesti;
2. spui intr-un comentariu la imaginea de concurs de pe facebook ce ai dori sa castigi;
3. dai share la acea imagine si astfel prietenii tai vor vedea ce ti-ar placea sa castigi, poate cine stie, daca nu castigi la acest concurs va dori cineva drag tie sa iti faca o surpriza.

PERIOADA de desfasurare a concursului:

5- 19 iunie 2013




Comentarii

  1. Multumim de oportunitate! :) Pupici lui Tuxie, care cred eu ca ti-a soptit o idee.

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, la mai multi :)!!
    il iau pe Dodo al meu la o plimbare pe blog! Participa si noi, cum altfel. hehe:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super concurs, felicitari pentru initiativa!

    RăspundețiȘtergere
  4. oo ce idee buna :) acum ma inscriu si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu