Treceți la conținutul principal

Cu gandul la Cuca

Este vineri si mie imi zboara gandul la weekend, si nu la weekend-ul acesta de vine ci la cel ce a trecut in care am fugit la munte.
Imi pare rau ca nu am reusit sa ajungem pe vf. Papusa (2.319m) pentru ca ploaia nu ne-a permis iar traseul a fost alunecos asa ca am trecut putin de cabana Cuca si am facut stanga imprejur pentru coborare.
Ne-am propus ca vom reface acest traseu pentru ca peisajul merita sa fie admirat pe deplin.


























Cum vremea la munte este imprevizibila spre seara am beneficiat si de cateva raze de soare.



La lasarea intunericului am facut un foc mare si am stat la povesti, au fost spuse si intamplari cu ursi care m-au facut sa visez ca au ajuns la etajul unu la mine la geam si doreau cu disperare sa intre in camera mea... daca mai aveam momente in care ziceam ca o sa stau cu cortul la munte, in dimineata aceea am fost atat de inspaimantata de vis incat am spulberat orice dorinta. :))




Va doresc un sfarsit de saptamana perfect, cu sau fara ursi in peisaj!


Comentarii

  1. Ce peisaje frumoase, merită să mai faceţi o încercare. Şi acuma ai antrenament să urci până sus, nu mai faci febră musculară (chiar aşa de mare) :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu