Treceți la conținutul principal

De la buni adunate

Aceasta cred ca este cea mai frumoasa perioada pentru a-ti face provizii cu ceaiuri din plante. Eu astazi am primit de la bunica o multime de bunatati... flori de tei, culese de ea, si puse la uscat pe un ziar "in odaia de la drum", musetel, codita soricelului, oua proaspete de la gaini neastamparate care sar gardul in gradina cu legume si o supara pe bunica.
Dar, surpriza zilei au fost clatitele... oooo, da... "clatitele cu gaurele" (asa i le descriam mamei cand o rugam sa imi faca si mie clatite cum face mamaie) imi amintesc de perioada vacantelor de vara cand stateam la ea si ma rasfata cu ceva dulce. Sunt cele mai bune "clatite cu gaurele" pe care le-am mancat in viata mea. Voi aveti un "ceva dulce" care sa va teleporteze in perioada copilariei?









Am pus toate florile in bucatarie si este un parfum atat de frumos in incapere incat am senzatia ca am plantat un tei imens in mijlocul acesteia. :)


Comentarii

  1. Intotdeauna mi-aa placut sa citesc despre lucrurile astea mici si magice pe care oamenii le au sau le gasesc in viata lor. E adevarat ca un parfum sau un desert sau fie si numai cateva sunete te pot transporta intr-un loc fericit din copilarie. Si la mine exista desertul magic: friganlele. Cu dulceata de visine din gradina proprie si un mare pahar de lapte. Iar ca miros, mirosul de iasomie, pe care o furam de pe unde gaseam. Pofta mare [deja tardiv cred] la clatite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate Roxana, sunt cam duse clatitele! :)
      Foarte frumos mirosul de iasomie iar de friganele nu prea stiu pentru ca bunica mea este din dolj, poate am mancat dar sub o alta denumire.

      Ștergere
  2. Ce poftă mi-ai făcut cu clătiteleeeeeee
    Nouă bunica ne făcea minciunele şi se enerva când îi mai şterpeleam din aluatul crud. Zicea că nu are rost să mai ardă butelia dacă noi furăm aluatul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreia, asa cum ii spuneam si Roxanei mai sus in zona bunicii mele nu erau numite minciunele sau friganele... oricum toate au gustul copilariei! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu