Treceți la conținutul principal

Noua identitate vizuala Simona Țicu

Cand Simona m-a contactat pentru a colabora pentru designul identitatii vizuale pentru creatiile ei handmade, am fost placut surprinsa sa vad ca face parte din gasca celor care iubesc atat de mult handmade-ul incat sunt dispusi sa invete diferite tehnici si sa experimenteze cat mai mult. Pentru ca Simona adora sa modeleze sarma argintata, sa decoreze, sa faca accesorii soutache, sa coase margele si sa croseteze a fost clar ca sloganul pentru ea trebuia sa fie "Think handmade"... aveam senzatia ca respira handmade prin toti porii.


Asa ca am inceput conceptul logo-ului si cum Simona reprezinta cel mai bine ceea ce face am dezvoltat identitatea pentru numele ei, astfel punand punctul pe i am construit un brand personal.



Dupa mai multe combinatii cromatice, in final, am pastrat culoarea smaraldului pentru ca este plina de viata, radianta care sporeste sentimentul de buna stare, asa cum bine zic cei de la pantone.com, fiind aleasa de ei culoarea anului 2013. Era potrivita pentru ceea ce face Simona.



Colierele si cercelusii pentru set aveau sa primeasca o forma comuna, iar forma este chiar simbolul grafic preluat din logo.



 

In plus fata de cartile de vizita clasice am facut si un format atipic ce poate fi foarte usor atasat pungutelor pentru ambalajele accesoriilor.
 



Este clar ca simbolul grafic din logo a devenit vedeta acestei identitati asa ca a fost transpus si in etichete ce pot fi legate cu snurulete sau panglicute de cutiile personalizate.







Accesoriile sunt cu titlu de prezentare si le-am sustras din cutiile mele cu bijuterii, daca doriti sa ii vizitati shop-ul mergeti aici pentru ca si el a avut parte de un facelift cu noua identitate.


Comentarii

Trimiteți un comentariu