Treceți la conținutul principal

Workshopuri pentru copii

Am vesti frumoase si vreau sa le impartasesc cu voi!
Ma simt onorata ca am fost invitata sa sustin 3 workshopuri, in cadrul programului WowKids organizat de CENTRUL GIFTED EDUCATION (www.giftededu.ro).
WowKids editia a II-a este o serie de 30 de workshopuri sustinute de mentori entuziasti si talentati, obiectivele programului fiind dezvoltarea inteligentelor multiple si aprofundarea relatiei parinte-copil.
Desi vremea inca nu ne ghideaza gandul catre iarna si sarbatorile acesteia, inevitabil se apropie, iar workshopurile sustinute de mine se vor integra perfect in atmosfera sezonului magic, plin de zapada. Asa ca participantii vor invata cum sa confectioneze felicitari, podoabe pentru bradul de Craciun si alte decoratiuni creative pe care le vor putea oferi in dar sau vinde in targurile de obiecte handmade. 
Pe pagina de facebook a evenimentului puteti afla mai multe informatii despre acest modul.

Eu am inceput sa pregatesc materialele pentru primul workshop si va spun ca am o bucurie in suflet de nedescris, precum bucuria unui copil ce va invata lucruri noi si frumoase. 

Daca doriti sa participati puteti afla mai multe detalii de la:
Gabriela Alba - coordonator
Telefon: 0724 56 56 44
E-mail: gabriela@giftededu.org









Comentarii

  1. Super! Mult spor la workshop, si abia astept sa ne transmiti impresii si fotografii. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Cecilia! Mai că m-aș înscrie și eu, păcat că sunt prea mare, iar bebe e prea mic :D Succes!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu