Treceți la conținutul principal

Invitatii cu lacramioare

Iubita 
Tu eşti o ziuă, eu sunt un soare, 
Eu sunt un flutur, tu eşti o floare,
Eu sunt un templu, tu eşti un zeu
Iubitul meu. 

Poetul 
Tu eşti o frunte, eu sunt o stemă, 
Eu sunt un geniu, tu o problemă,
Privesc în ochii-ţi să te ghicesc 
Şi te iubesc!
Acest fragment din poezia Replici de Mihai Eminescu a insotit invitatia cu lacramioare a Andreei si a lui Alexandru. Frumos, nu? Cele doua elemente (invitatia si cardul cu poezia) au fost legate cu sfoara si puse intr-un plic verde crud, perfect pentru o nunta de mai.







Comentarii

  1. Sunt atat de frumoase, pline de inspiratie si de viata, minunate !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Monica.
      Meritul ii apartine si miresei pentru ca iubeste lacramioarele. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu