Treceți la conținutul principal

Invitatie personalizata botez - Bufnita

Cu drag va spun ca si taticii se pot ocupa foarte bine de papetaria evenimentului bebelusului nou venita in sanul familiei. Marius m-a contactat sa imi propuna o colaborare pentru invitatii si meniuri iar la intalnire am facut un brain storming alaturi de mami, tati si micuta Beatrice.
Mi-a placut mult ca ideile au venit in baza multor informatii primite dar la baza a stat faptul ca Beatrice are in camera tapet cu bufnite intr-o cromatica tomnatica iar casuta lor este lang padure. Taticul a fost foarte implicat in realizarea conceptului asa ca in final am facut ca invitatia sa fie putin altfel, o scorbura decupata si un pui de bufnita ce vine in noua casuta.









Pentru meniu am pastrat aceeasi idee cu scorbura decupata pe contur numai ca deschiderea este precum o carte.





Comentarii