Treceți la conținutul principal

Multumesc, 2014! (II)

Anul 2014 a fost si este unul minunat... inca mai sunt cateva saptamani pana la final si sunt convinsa ca vor fi si ele la fel de frumoase ca cele de pana acum. Un prim multumesc, i l-am adresat spectaculosului 2014, pentru frumoasa aniversare pe care am avut ocazia sa o traiesc. Detalii aici.
De data aceasta sunt recunoscatoare si spun ca sunt o norocoasa pentru ca am alaturi de mine, de mai bine de 15 ani, jumatatea sufletului meu! Da, anul acesta in august, am aniversat 15 ani de cand formam un intreg si ne bucuram unul de iubirea celuilalt.
Pentru ca lucrurile nu sunt intamplatoare, la inceputul anului am avut bucuria sa fiu castigatoarea unui concurs foarte frumos organizat de file de nunta impreuna cu Andrei Ivan Photography.
Am reusit sa ne intalnim pe 1 octombrie pentru a realiza sedinta foto iar pentru ca stim ca detaliile fac diferenta am pregatit cateva lucrusoare handmade (voaleta cu flori din fetru, buchetul tot cu flori din fetru, papionul lui din ata de bumbac, vaza vopsita special pentru a scrie cu creta pe ea, papetaria pentru photobooth, am vopsit sfesnicul si mosoarele din lemn, am cusut nasturi pe gherghef formand cifra 15, butoniera lui din ranunculus, nasturi si panza de bumbac...).

In continuare va prezint detaliile fotografiate de Andrei la sedinta noastra foto de 15 ani si multumim tare mult celor implicati in acest proiect (make-up artistul Andreea Dincă şi hairstilistul Dionisie Lupu), sunt adevarati profesionisti!

















Comentarii

Trimiteți un comentariu