Treceți la conținutul principal

One-pot pasta!

Cred ca am redescoperit America... pardon, o noua metoda de a face paste in cel mai usor mod cu putinta.
Cum?
Paaaai, le pui pe toate gramada la fiert si gata One-pot pasta! Iar cu aceasta am inceput sezonul preparatelor ceva mai complexe si al gusturilor combinate.
Nu m-am grabit sa ii ofer mancaruri complicate ci am preferat sa invete si sa identifice alimentele individual, fiecare fruct si leguma are textura proprie, miros specific si gust corespunzator iar acest lucru ne-a ajutat sa avem diversitate o perioada buna de timp.
Laptele matern este baza pana la varsta de un an, asa ca avem timp sa ne adaptam si sa invatam, atat eu cat si el.
Iata ca m-am speriat atat de tare ca o sa faca ravagii cu sosul pastelor incat am revenit la bluzica cu maneci si la farfuria cu ventuza. Temeri ne fondate, totul a decurs lin, interesul fiind indreptat catre ce este in farfurie. Era ceva nou si interesant.

Din marea familie a pastelor, fusilli sunt pastele cu cel mai scazut risc de stres pentru un bebelus ce exploreaza alimentele cu mainile, fiindca le poate prinde usor si nu ii aluneca.


Comentarii