Treceți la conținutul principal

Din carti... Pippa & Pelle

Avem multe carti ce ne inspira sa facem diverse activitati iar pentru unele dintre acestea am avut curajul si norocul sa pot realiza/modifica personajele astfel incat sa prinda viata.
Cele doua papusi erau la vanzare pe post de zane dar au fost atat de asemanatoare cu micii exploratori Pippa si Pelle incat am decis sa le schimb vesmintele si sa ii asortez cromatic cu cei din carte.

Iata o comparatie inainte si dupa schimbarea de look:




Zilele trecute am explorat alaturi de Pippa si Pelle "O zi de toamna".
Pustiul fiind inca in faza de a exersa folosirea foarfecii, am mizat pe acest fapt, pentru a-i pregati o activitate in care am realizat "un zmeu albastru pentru tine si unul rosu pentru mine", asa cum spune Pippa in carte.
Eu am decupat funditele iar el le-a lipit pe sfoara.





Dupa ce am terminat aceasta activitate, a venit cu ideea sa deseneze dovleacul. Pentru ca a folosit creioane cerate, am putut sa-l sterg si sa il refoloseasca precum o panza ce poate fi iar si iar pictata.
Apoi am numarat ciupercile, frunzele, a adus si pietrele din balcon si ghindele si astfel am explorat detaliile naturii intr-"o zi de toamna" cu Pippa si Pelle.






Comentarii

Trimiteți un comentariu