Treceți la conținutul principal

Proiectul 365 in 2018

Planuri marete noul an aduce, incercand sa ma mobilizez si sa fiu mai atenta la detaliile ce ne inconjoara.
De cand cu prima mea pasiune, fotografia, parca simturile sunt mai ascutite iar norii sunt mai pufosi, florile mai colorate iar pustiul face destule faze haioase incat sa fie imortalizate mai des iar peste multi, multi ani am sa reusesc sa imi amintesc mai bine cum a fost acest an.
Asa ca am dat startul proiectului 365, adica am sa fac cel putin o fotografie pe zi.

1 ianuarie | Biscuiti cu hrisca.


2 ianuarie | Inca mai apar cadouri de Craciun.


3 ianuarie | Prima achizitie in 2018.


4 ianuarie | Visand la zapada.

5 ianuarie | Identifica starea vremii.


6 ianuarie | Home cinema...

7 ianuarie | Vreme de primavara, nu de Sf. Ioan.


8 ianuarie | Pustiulica + ciorba de fasole = dragoste pe viata.

Comentarii